محمود تدین عصر جمعه در حاشیه آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سالن غدیر سمنان به خبرنگاران گفت: تیم ووشوی جمهوری اسلامی در این دوره مسابقات به دنبال قهرمانی نیست و این مسابقات برای آمادگی هر چه بیشتر ملی پوشان ووشو برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی در پایان اردیبهشت 96 در آذربایجان است.
وی با اشاره به اینکه 2 تیم پارس جنوبی و تیم استان سمنان به عنوان نمایندگان ووشوی ایران در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سمنان حضور دارند ،گفت: ملی پوشان ایران در این مسابقات علاوه بر قهرمانی، با هدف آمادگی بیشتر برای مسابقات کشورهای اسلامی تلاش می کنند.
وی اضافه کرد: تیم های ایران، اندونزی، قزاقستان و عراق از قدرت های مطرح در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سمنان هستند.
تدین تاکید کرد: تیم چین به دلیل قرارداشتن این مسابقات در زمان سال نو این کشور و تیم آمریکا به دلیل مشکلاتی در صدور روادید در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سمنان حضور نیافتند.
دبیر فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: مسابقات این دوره روزهای 26 و 27 فروردین 96 با حضور ورزشکاران 12 کشور خارجی و 2 تیم از ایران در سالن غدیر سمنان برنامه ریزی شده است.
در این آیین محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان و مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا خباز استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سید عباس دانایی فرماندار سمنان و فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان حضور دارند.
ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در بخش های ساندا و تالو و با حضور 124 ووشوکار از 12 تیم خارجی و 34 ووشوکار در قالب 2 تیم جام پارس و استان سمنان از ایران از روز شنبه 26 فروردین 96 به مدت 2 روز در سالن غدیر شهر سمنان برگزار می شود.
7470/6103 خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.