به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید عباس دانایی شامگاه شنبه در دیدار با فرماندار سمنان اظهار داشت: امروز نیاز است که به امر تربیت صحیح و اصولی دانش‌آموزان توجه بیشتری شود و نقش سازمان دانش‌آموزی در این زمینه بسیار برجسته است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های مختلف سبب پویایی این قشر آینده‌ساز جامعه و بارور شدن آینده کشور می‌شود اضافه کرد: دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری موضوعی است که سازمان دانش‌آموزی توجه ویژه‌ای به آن داشته و این مهم در استان و شهرستان سمنان نمود خوبی دارد.

فرماندار سمنان با تأکید بر لزوم ارائه خدمات آموزشی و تربیتی سازمان دانش‌آموزی استان سمنان به گستره بیشتری از دانش‌آموزان این شهرستان افزود: باید تلاش شود تا تعداد اعضای سازمان دانش‌آموزی شهرستان سمنان افزایش یابد.

دانایی با اشاره به اینکه امروز شهرستان سمنان از وجود اردوگاهی مختص دانش‌آموزان محروم است بیان کرد: باید کمک کنیم تا اردوگاه دانش‌آموزی با محوریت سازمان دانش‌آموزی در یکی از پارک‌های جنگلی شهرستان سمنان به مساحت 5 هکتار ایجاد شود.

وی از توجه ویژه سازمان دانش‌آموزی استان سمنان به دانش‌آموزان جنوب شهر سمنان تقدیر کرد و افزود: بدون شک دانش‌آموزان این بخش از شهر سمنان نیازمند توجه ویژه فرهنگی و اجتماعی بوده و باید جنوب شهر سمنان باید به هویت اصلی خود بازگردد.

فرماندار سمنان اظهار داشت: سازمان دانش‌آموزی استان سمنان و شهرستان سمنان باید در فرآیندهای تربیتی برای دانش‌آموزان مرکز این استان نقشی محوری ایفا کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609446
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.