به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرخه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر عصر امروز در جمع مردم شهرستان سرخه در حسینیه شهدای این شهر ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت ولادت اولین اختر تابناک امت و ولایت امام علی (ع) و روز پدر اظهار داشت: تأمین آب شرب یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این شهرستان از ریاست‌جمهوری است.

وی افزود: مردم شهرستان سرخه مدتی است که به علت کم‌آبی و آب شرب در این شهرستان در معرض رنج و مهنت‌اند و امروز مهم‌ترین اولویت و دغدغه مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تأمین آب شرب منطقه است و ازاین‌رو یکی از مهم‌ترین مطالبات مسئولان از ریاست‌جمهور نیز رفع این معضل است.

امام‌جمعه سرخه با اشاره به در پیشرو بودن ولادت حضرت علی و ایام بیض (اعتکاف) خاطرنشان کرد: مراسم اعتکاف یک مبارزه فرهنگی و مذهبی با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حضور و شرکت جوانان و نوجوانان در این مراسم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فاطمی بصیر سرخه اعتکاف را از رویش‌ها و زایش‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: اعتکاف زمانی است برای نزدیک‌تر شدن به خداوند متعال و تفکر بر اعمال خوب و بد آدمی است.

وی با اشاره به برخی احکام شرکت در اعتکاف افزود: اعتکاف در لغت به معنای گوشه‌نشینی است که در اسلام از آن برای گوشه‌نشینی در مسجد و خلوت با خداوند یاد می‌شود.

امام‌جمعه سرخه با تأکید بر اهمیت ویژه برگزاری این مراسم در سطح کشور اذعان کرد: اعتکاف بهترین فرصت برای طلب آمرزش، خلوت با خدا و عهد بستن برای ترک گناهان در دنیا است.

فاطمی بصیر از آغاز ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران در سرخه خبر داد و گفت: نظام خانواده در جامعه امروز دچار تزلزل شده و بسیاری از مشکلات در خانواده‌ها را بانوانی که در حوزه علمیه مشغول به تحصیل و تحقیق‌اند می‌توانند بررسی و رفع کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609098
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.