به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حسن خسروجردی عصر امروز در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: متأسفانه عمده سوانح جاده‌ای استان سمنان از نوع واژگونی است و این‌گونه سوانح سبب کشته شدن تعداد زیادی از هم‌وطنانمان در جاده‌های این استان شده است.

وی با اشاره به سهم 74 درصدی واژگونی از مجموع حوادث فوتی در جاده‌های این استان اضافه کرد: مهم‌ترین علل وقوع سوانح رانندگی در استان سمنان، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان و بی‌توجهی آنان به جلو بود که منجر به واژگونی خودروها شده است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به اینکه پلیس همواره توصیه‌های زیادی را برای رانندگان مبنی بر استراحت کافی آنان برای رانندگی داشته است اضافه کرد: متأسفانه آمار واژگونی خودروها نشان می‌دهد که باید توجه بیشتری از سوی رانندگان به این توصیه‌ها انجام می‌شد.

خسروجردی عنوان کرد: درمجموع تعداد حوادث رانندگی در تعطیلات نوروز امسال حدود 25 درصد کاهش‌یافته است.

وی از کاهش 13 درصدی تعداد کشته‌های حوادث رانندگی در این استان از بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین‌ماه امسال خبر داد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان بیان کرد: هم‌اکنون همه محورهای مواصلاتی استان سمنان از ترافیک عادی و روان برخوردار است و موج سفرهای نوروزی به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605411
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.