محمدرضا صادقی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ارایه تسهیلات رونق تولید از برنامه های اقتصادی و مهم دولت یازدهم در سال 96 نیز باید با قدرت ادامه یابد تا به چرخه تولید و اقتصاد جامعه کمک شود.
وی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در سال 96 با گسترش نواحی صنعتی و تامین زیرساخت های سرمایه گذاری با تمام قوا برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار آمادگی برمی دارد.
وی ادامه داد: در سال 95 قدم های ارزشمندی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در استان سمنان برداشته شد که ارایه تسهیلات رونق تولید به واحدهای نیمه فعال و غیرفعال برای بازگشت به چرخه تولید از افتخارات دولت تدبیر و امید است.
صادقی تصریح کرد: توجه به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط برای کاهش نرخ بیکاری در سمنان ضروری است و اگر به بازار فروش محصولات تولیدی در نواحی صنعتی این استان توجه شود به هیچ عنوان چالش بیکاری نخواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه تحقق شعار سال با حمایت همه مسوولان نظام میسر است، گفت: در سال 96 مدیران ارشد استانی با وحدت و همدلی برای افزایش اشتغال در این استان تلاش خواهند کرد.
وی افزود: بخش قابل توجهی از نیاز هموطنان به مواد شوینده و غذایی در نواحی صنعتی استان تولید می شود که می توان با فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی در کاهش نرخ بیکاری گام برداشت.
صادقی اضافه کرد: در اواخر اسفند 95 پویش بسیار ارزشمندی از سوی خبرگزاری ایرنا به منظور خرید کالای ایرانی در کشور آغاز شد که باید سایر خبرگزاری ها و اصحاب رسانه برای فرهنگ سازی درباره اهمیت صنعت و تولید داخلی برای رونق اقتصاد کشور توجه و تلاش از این دست داشته باشند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: توسعه شهرک صنعتی شهرستان سرخه از 200 هکتار به هزار و 500 هکتار از اقدامات ارزشمند این شرکت در سال 95 بوده است و با قدرت برنامه های صنعتی و زیرساختی نواحی صنعتی استان برای جذب سرمایه گذار در سال 96 نیز ادامه می یابد.
بیش از یک هزار و 160 واحد تولیدی و صنعتی شامل 64 درصد از کل واحدهای تولیدی استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود دارد که برای بیش از 28 هزار نفر اشتغالزایی داشته اند.
در سال 95 بیش از 390 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد های صنعتی و تولیدی نیمه فعال استان برای بازگشت به چرخه تولید ارایه شد.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.