سبحان رجب پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جایگاه درای هشت نازل با ظرفیت ارایه روزانه 2 هزار کیلوگرم گاز سی.ان.جی آغاز به کار می کند.
وی با بیان این که این جایگاه در طول شبانه روز قابلیت ارایه سوخت گاز سی. ان. جی برای هزار و 200 خودرو دارد، خاطرنشان کرد: هزینه های ساخت این جایگاه با مشارکت 70 درصدی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان، مشارکت 20 درصدی شهرداری و 10 درصدی شرکت گاز شهرستان میامی به پایان رسید.
وی بیان داشت: کنترل و بازرسی عیدانه و گازرسانی به زائران حرم رضوی (ع) و مسافران نوروزی و استاندارد سازی تمام جایگاه های سی .ان. جی استان سمنان در ایام عید روزانه یکبار از طرف تیم های نظارتی انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: کارشناسان فنی به همراه بازرسان اداره استاندارد در قالب تیم های کنترل کننده به صورت مستمر در جایگاه های سی. ان. جی حضور یافته و در تمام سال هر 15 روز یکبار از تمام جایگاه های استان سمنان بازدید کردند.
رجب پور با اشاره به اینکه 39 جایگاه فعال در ارایه سوخت سی. ان. جی به خدمت رسانی در استان سمنان مشغول است، ادامه داد: تاکنون بیش از 70 درصد جایگاه های عرضه سوخت پاک در منطقه گواهینامه استاندارد را دریافت کرده اند.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت : جایگاه های استان سمنان در طول تعطیلات نوروز 96 هیچ گونه مشکلی در سوخت رسانی به خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی استان سمنان نداشتند.
59 محل عرضه بنزین و نفتگاز و 39 جایگاه های سی. ان .جی در استان سمنان به صورت شبانه روزی به هم استانی ها، مسافران و زائرین حرم رضوی (ع) ارایه خدمت می کنند.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.