حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جایگاهی قرار گرفته است که به تمام مسایل داخلی و خارجی اشرافیت کامل دارد و آن ها را رصد می کند.
وی با بیان این که دشمنان اقتصاد ایران را هدف تهاجم خود قرار داده اند، افزود: دشمنان با ضربه به اقتصاد به دنبال فلج کردن جمهوری اسلامی هستند که رهبری با تعیین این شعار توطئه های دشمنان را خنثی کردند.
وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ سیاسی و نظامی از ایران شکست خوردند، اما هنوز در جنگ اقتصادی امید پیروزی داشتند که با تعیین این شعار، امید آن ها به یاس تبدیل شد، ادامه داد: از طرفی بر اساس آمار 2 میلیون و 700 هزار نفر بیکار در کشور وجود دارد و سالانه بر این آمار اضافه می شود که با عمل به این شعار و افزایش تولید داخلی، اشتغالزایی نیز افزایش پیدا می‌کند.
امام جمعه گرمسار تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی نگاه ویژه به امکانات داخلی، نیروی داخلی و تولیدات داخلی دارد و با این نگاه می توان اقتصاد را رونق بخشید.
مهدی نژاد با بیان این که تحقق این شعار وظیفه همه مردم و همه مسوولان است، گفت: مردم در ابتدا وظیفه دارند تا از کالای داخلی حمایت و آن را خریداری کنند و به دنبال کالای خارجی نباشند.
وی تصریح کرد: تولیدکنندگان نیز باید محصولات با کیفیت تولید کنند و به خواسته های مردم برای تولیدات خود توجه داشته باشند و با توجه به نیاز روز، تولیدات خود را سوق دهند.
امام جمعه گرمسار افزود: مسوول ها نیز باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند، به آن ها تسهیلات و امکانات مناسب ارایه دهند و در مجموع به همه کمک کنند تا این شعار فقط یک شعار نباشد و تحقق پیدا کند.
در سال 95 سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بیش از 5.6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان سمنان منعقد و بیش از 350 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولید نیمه فعال استان سمنان پرداخت شد.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.