محمدرضا خباز روز پنجشنبه در بازدید از ایستگاه های پلیس در شهرستان مهدیشهر استان سمنان، ضمن گفت و گو با ماموران در ایستگاه های پلیس در شهر گردشگری شهمیرزاد، گفت: حضور و فعالیت پلیس به تحکیم امنیت در جامعه به ویژه در ایام نوروز کمک می کند.
وی ادامه داد: حضور پلیس در جای جای نقاط استان سمنان هدفمند، موثر و مطلوب است و به این ترتیب، پلیس در جمهوری اسلامی نماد خدمت‌رسانی به مردم است.
خباز تاکید کرد: مردم با دیدن ماموران پلیس و حضور فعال این عزیزان در ایستگاه ها و نقاط برنامه ریزی شده در طرح خدمات نوروزی احساس آرامش می کنند و همین امر اثرگذار بودن طرح های مختلف ناجا در جامعه را نشان می دهد.
استاندار سمنان ضمن تبریک سال 96 به ماموران پلیس حاضر در ایستگاه های پلیس در شهرستان مهدیشهر، در دفتر یکی از این ایستگاه ها یادگاری نوشت، حسن ارگی فرماندار، سرهنگ ابوطالب حسینی فرمانده انتظامی و جمعی از مسوولان شهرستان مهدیشهر استاندار سمنان را در این بازدید همراهی کردند.
50 ایستگاه و 50 هزار مامور و پلیس افتخاری نیروی انتظامی استان سمنان در نقاط مختلف در قالب طرح خدمات سفرهای نوروزی از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 در بخش های مختلف برقرارکننده نظم و امنیت در استان سمنان هستند.
6103/6026
خبرنگار: مصطفی دهقان ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.