به گزارش ایرنا، وی روز پنجشنبه در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: بر اساس آیات و احادیث حفظ امنیت مردم از وظایف اولیه حکومت هاست و اگر امنیت برقرار نباشد اقدام های دیگر با موفقیت به سرانجام نمی رسد.
آیت الله صافی گلپایگانی گفت: کسانی که عهده دار برقرای امنیت و حفظ آن هستند قدر خود را بدانند و این کار را با قوت ادامه دهند.
وی ادامه داد: کسانی که اسباب آسایش مردم را فراهم می کنند وظیفه بزرگی برعهده دارند که از آنان تشکر می کنم و دعا گوی آنها هستم، چرا که کار ماموران امنیتی و انتظامی ثواب و اجر زیادی دارد.
این مرجع تقلید بیان داشت: توجهات حضرت ولی عصر(عج) باعث شده وضعیت امنیتی ایران در مقایسه با وضعیتی که در کشورهای دیگر است، مطلوب باشد.
آیت الله صافی گلپایگانی همچنین با اشاره به خدمات و توفیقات بسیار زیاد نیروی انتظامی گفت: مردم قدردان اقدام های نیروی انتظامی هستند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی خدمتگزار اهل بیت(ع) باشند تا توفیقاتشان بیشتر شود، همه نیز باید قدردان خدمات پلیس باشند و امیدوارم روز به روز بر عزت و عظمت این مملکت افزوده و مشکلاتی که هست حل شود.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز در این دیدار گزارشی از اقدام های صورت گرفته طرح نوروزی 96 در کشور ارائه کرد.
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سفر یک روزه به قم از قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی در این استان بازدید کرد و در ادامه با آیات مکارم شیرازی و جوادی آملی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
7404 / 1175 خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.