به گزارش ایرنا، محمود قنبری روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن کوثر افزود: دریازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، بیش از 690 شعبه اخذ رای در استان در نظر گرفته شد که با توجه به افزایش جمعیت براساس سرشماری نفوس و مسکن سال جاری تعداد این شعبه ها افزایش یافته است.
وی با بیان این که 140 شعبه اخذ رای از این تعداد سیار هستند ، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده فرمانداران و بخشداران استان کارت هوشمند انتخابات دریافت کردند و این افراد مسوولیت نظارت دقیق بر روند اجرای این رویداد سیاسی را برعهده دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد : تاکنون پنج جلسه ستاد انتخابات به منظور افزایش هماهنگی دستگاه های اجرایی مسوول در استان برنامه ریزی شده است.
قنبری تصریح کرد: در استان سمنان 400 روستا وجود دارد که بیش از280 روستای آن به دلیل برخورداری از جمعیت بیش از 20 خانوار صلاحیت برخورداری از شوراهای روستایی را دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان ای نکه شاخص های اخلاق مداری، بی طرفی،سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری در انتخابات سال 1396 لحاظ شده است، گفت: ستاد انتخابات استان سمنان با قانوگریزی از سوی برخی نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان در روند اجرای انتخابات برخورد می کند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری 29 ماه اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
استان سمنان دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست و 29 اردیبهشت 96 در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل به شوراهای اسلامی شهری و روستایی استان سمنان راه می یابند.
7339/6026/
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ .کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.