به گزارش ایرنا ،سردار روح الامین قاسمی روز دوشنبه در نشست خبری در سالن اجتماعات این فرماندهی افزود: بیش از پنج هزار پلیس با همه امکانات و تجهیزات در این طرح حضور دارند و به مردم و مسافران نوروزی خدمات ارائه می کنند.
وی با بیان این که 100 درصد نیروهای پلیس استان سمنان در آماده باش کامل بسر می برند، اظهار کرد: نیروهای پلیس افتخاری و همیاران پلیس نیز در این ایام همکاری دارند.
سردار قاسمی با اشاره به شعار پلیس در اجرای طرح نوروز 96، خاطرنشان کرد: این طرح امسال با شعار آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی اجرایی می‌شود.
فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر این که امنیت عمومی با مشارکت مردم امکان‌پذیر است، افزود: با افزایش مشارکت مردمی، موفقیت پلیس نیز در مأموریت‌ ها و اهداف خود بیشتر می‌شود.
وی ایجاد امنیت و سلامت شهروندان و مسافران نوروزی را یکی از مهم‌ترین اهداف طرح نوروزی عنوان کرد و گفت: از محورهای مواصلاتی استان سمنان سالانه میلیون‌ها مسافر به سمت حرم رضوی سفر می‌کنند و پلیس خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) را از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این که امنیت و آرامش مردم برای پلیس خط قرمز محسوب می شود، یادآور شد: اگر کسی بخواهد امنیت و آرامش را بر هم بریزد با آن ها مقابله خواهیم کرد.
سردار قاسمی از راه‌اندازی قرارگاه امام علی (ع) ویژه ایام پایانی سال و نوروز 96 در استان خبر داد و گفت: در این قرارگاه، همه برنامه‌ها و فعالیت‌های طرح نوروزی بررسی و پس از تصمیم‌گیری ابلاغ می شود.
به گزارش ایرنا، 600 کیلیومتر از مسیر اصلی تهران - مشهد در این استان قرار گرفته و سالانه بیش از 20 میلیون نفر مسافر از محور های مواصلاتی استان عبور می کنند.
7470/6026
خبرنگار : علیرضا عربی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.