به گزارش ایرنا، حیدر آسیایی روز چهارشنبه در بیست و سومین نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی و دوازدهمین نشست کمیته حمایت قضایی استان سمنان در سالن جلسات اتاق بازرگانی، افزود: تا کنون 47 مصوبه در 11 جلسه در این کمیته برای جلوگیری از توقف خطوط تولید، رونق تولید واحدهای تولیدی مصوب و به مسایل مختلف واحدها رسیدگی شده است.
وی خاطرنشان کرد: با اعتماد متقابل بین دولت، بخش خصوصی و همکاری دستگاه های اجرایی، برخی واحدهای تولیدی به چرخه تولید بازگشتند.
وی به موردی که در آن یک واحد تولیدی از سوی تعزیرات حکومتی استان سمنان به 2 میلیارد تومان جریمه شده بود اشاره و خاطرنشان کرد: با بررسی مسایل این واحد تولیدی در کمیته حمایت قضایی استان و با همکاری تعزیرات حکومتی، مشکل این واحد تولیدی برطرف شد‌.
وی با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات یک شرکت دانش بنیان برای فعالیت، گفت: مشکلات امور مالیاتی این واحد برای امسال و سال های آینده رفع و 100 نیروی کار به این واحد تولیدی اضافه شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: قانون صدور چک و معضلاتی که برای شرکت های سرمایه گذاری داشته است در مورد برخی واحدهای تولیدی استان رسیدگی شد.
در این نشست به مسایل شرکت تیراژه رنگ پارس با ظرفیت سالانه 48 هزار تن رنگ در سال رسیدگی شد.
در این نشست محمد رضا خباز استاندار، سیدعباس دانایی فرماندار، جمعی از مدیران دستگاه های دولتی و تعدادی از مسوولان واحدهای تولیدی سمنان حضور داشتند.
استان سمنان حدود هزار و 800 واحد دارای پروانه بهره برداری در بخش صنعت است که سهم 38 درصدی در اشتغال و سهم 22 درصدی از تولید ناخالص در این استان دارد.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.