به گزارش ایرنا، عبدالمجید نژاد صفوی عصر سه شنبه در نشستی که برای بررسی مشکلات ترافیکی شهرستان شاهرود برگزار شده بود ، افزود: این امر از سوی وزارت راه و شهرسازی و نیز پزشکی قانونی تایید شده است.
وی گفت: در استان سمنان از سال گذشته تا کنون 600 کیلومتر مربع اصلاح شیبب شیروانی جاده انجام شده ، 30 توقف گاه جاده ای و 30 سکوی مسقف نماز ساخته شده وبرای زیبا سازی کنار جاده ها،23 هزار نهال کاشته شده است.
نژاد صفوی افزود:انجام این کارها و نیز اجرای برخی برنامه های فرهنگی دیگر موجب شد در عید نوروز گذشته ، با این که مسافرت ها 21 درصد افزایش داشت، حوادث رانندگی نسبت به سال پیش کاهش محسوسی داشته باشد.
وی ، نواقص نورپردازی در تقاطع ها و فعالیت اندک در زیبا سازی ورودی و خروجی شهر ها را از مهم ترین عوامل بروز حوادث رانندگی در شهرها اعلام کرد.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: در راه های شهرستان شاهرود سه نقطه حادثه وجود دارد که یکی از آن ها در راه شاهرود- آزادشهر است که سال آینده اصلاح خواهد شد.
وی گفت: در شهرستان میامی هم دو نقطه حادثه خیز وجود دارد که یکی از آن ها در ورودی و دیگری در داخل این شهر می باشد که اصلاح آن ها در دست اقدام است.
نژاد صفوی ادامه داد: برای راه شاهرود - طرود 17کیلومتر اصلاح شیب شیروانی انجام شده،12 کیلومتر آسفالت گرم و مقداری هم آسفالت سرد ریخته شده است.
احمد رضوانی بخشدار مرکزی شاهرود هم در این نشست گفت: در مسیر شاهرود - طرود که اکنون به یک راه ترانزیتی تبدیل شده، دو پیچ خطرناک وجود دارد که از دغدغه های مهم مردم این منطقه است.
وی گفت: از شهر شاهرود به سمت روستای طرود ، تا انتهای حوزه استحفاظی 250 دستگاه پل وجود دارد که نیازمند ایمن سازی هستند.
7358/6167 خبرنگار : سروش مولانا ** انتشاردهنده : محسن شاکری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.