مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان از پیدا شدن پیکر آخرین مفقودی سیل ایوانکی در 20 کیلومتری محل حادثه خبر داد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: پیکر دومین و آخرین مفقودی سیل در ایوانکی گرمسار در ۲۰ کیلومتری محل حادثه  پیدا شد.

به گزارش جماران، کمال طاهریان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: مفقودی ۲ مرد در پی سیل روز جمعه هفتم مرداد ماه به هلال احمر گزارش شد که پس از دریافت گزارش جست و جو برای یافتن مفقودشدگان آغاز شد و سرانجام پیکر یکی از آنها نهم مرداد ماه در هشت کیلومتری محل وقوع سیل و پیکر مفقودی دیگر ۲۰ کیلومتری محل حادثه با تلاش نیروهای امدادی، انتظامی و بسیجی پیدا شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: سن یکی از مفقود شدگان در سیل ایوانکی گرمسار  ۲۷  و دیگری ۳۲ سال بود.

وی افزود که پنج‌نفر در استراحتگاه کارگران پیمانکار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری حضور داشتند که با اطلاع از احتمال وقوع سیل سه نفر محل اسکان را ترک کردند و دو کارگر همانجا ماندند و متاسفانه در  وقوع سیل مفقود شدند.

طاهریان اضافه کرد: پیکر بی‌جان کارگر کالپوشی در فاصله هشت کیلومتری و پیکر کارگر اهل خراسان شمالی در ۲۰ کیلومتری محل حادثه در نزدیکی جاده تهران- مشهد پیدا شد.

وی ادامه داد که تلاش برای یافتن مفقودان سیل در ایوانکی با حضور میدانی سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و دستور وی مبنی بر استقرار محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در منطقه چاهک و قره چاق از توابع ایوانکی در شهرستان گرمسار از بامداد شنبه وارد مرحله جدید شده بود که در نهایت امروز دوشنبه تلاش‌ها منجر به نتیجه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.