مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: مرحله دوم رزمایش همدلی با اهدای بیش از ۱۵۰ سری جهیزیه آغاز می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: مرحله دوم رزمایش همدلی با اهدای بیش از ۱۵۰ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد، سپاه، مراکز نیکوکاری و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان آغاز می‌شود.

به گزارش جماران، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان 28 تیرماه در جلسه هماهنگی راه اندازی کاروان جهیزیه همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: این کاروان جهیزیه در چهار نقطه استان سمنان برپا می‌شود.

 مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: مرحله دوم رزمایش همدلی با اهدای بیش از ۱۵۰ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد، سپاه، مراکز نیکوکاری و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در رزمایش دوم تنها به  کاراوان توزیع جهیزیه ختم نمی شود خاطرنشان کرد: در روز اول ذی الحجه و دهه ولایت برنامه های فرهنگی و مشارکتی و حمایتی در این رزمایش مشخص و به اجرا درمی آید.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: محور کار توزیع جهیزیه با ۷۰ مرکز نیکوکای است و کمیته امداد استان سمنان در مجموع بیش از ۶۰ جهیزیه را در این کاروان تهیه و توزیع می‌کند.

مسعودیان‌راد با اشاره به اینکه راه اندازی کاروان جهیزیه در سطح شهر با رعایت پروتکل بهداشتی نشاط و شادابی را در جامعه و باعث شادابی می شود تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نفر از مددجویان و نیازمندان استان سمنان راهی خانه بخت شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.