به گزارش خبرنگار مهر، مظفر محمد خانی ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری به صورت ویدئو کنفرانس با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی هلال احمر سمنان ضمن بیان اینکه پنج پروژه عمرانی در سطح پایگاه‌های هلال احمر برای شهمیرزاد، جنگل ابر، آرادان، ایوانکی و جندق در دست اقدام است، ابراز داشت: برای این طرح‌ها که میانگین ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود.

وی بابیان اینکه مجوز تأسیس ۱۵ خانه هلال روستایی صادرشده است، افزود: یکی از اقدامات خوب سال گذشته راه‌اندازی مرکز جامع توان‌بخشی در شاهرود و سمنان بود که برای شهرستان میامی نیز موافقت اصولی مرکز فیزیوتراپی میامی اخذ شد.

افتتاح دفتر نمایندگی هلال احمر بعد از ماه مبارک رمضان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که احداث دفتر نمایندگی هلال احمر شهر بی ارجمند به کجا رسید، ابراز داشت: هم‌اکنون به صورت مقطعی خدمات لازم در دسترس عموم مردم خواهد بود با توجه به اختصاص زمین کار آغاز و بعد از ماه مبارک رمضان به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

محمدخانی در پاسخ به دیگر پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان، تصریح کرد: از محل این اعتبارات سه میلیارد تومان برای سال ۹۸ و ۹۹ در اختیار قرار گرفت که یک و نیم میلیارد تومان آن دریافت و در پروژه‌ها استفاده شد.

وی افزود: از ۱۴ پایگاه هلال احمر در سطح استان هفت پایگاه در مسیر ترانزیت تهران-مشهد و بالعکس قرار دارد که تابلوهای راهنمای آن بر اساس استانداردهای راهداری نبودند که یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به این امر اختصاص یافت لذا با توجه به تخصیص منابع ۳۲ تابلو بزرگ در این محور نصب می‌شود.

افتتاح پایگاه دو منظوره دامغان-جندق-معلمان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر تجهیزات، امکانات و استقرار نیرو در پایگاه‌ها، ابراز داشت: با پیگیری‌های به عمل‌آمده پایگاه دومنظوره محور دامغان-جندق-معلمان ساخته و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد که باید گفت اگرچه خدمات به صورت روزهای آخر هفته انجام می‌شد با احداث این پایگاه خدمات ۲۴ ساعته می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.