به گزارش خبرنگار مهر، محسن لشکری پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری سمنان ضمن بیان اینکه در حال حاضر ۲۱ مجتمع خدماتی بین‌راهی در استان در حال ساخت هستند، اظهار داشت: دو مجتمع خدماتی تا پایان سال جاری در محورهای این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان سمنان فعال است، افزود: راه‌اندازی این مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی نقش مؤثری در تأمین ایمنی مسافران و کاهش آمار تصادفات ایفا می‌کند.

نظارت بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی

معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با تأکید بر اینکه خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان یکی از مهم‌ترین دلایل تصادفات جاده‌ای است، خاطرنشان کرد: جذب و هدایت مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی به‌منظور بهره‌مندی از یک استراحت کوتاه‌مدت و استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

لشکری بابیان اینکه نظارت بر نحوه فعالیت و خدمات‌دهی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در دستور کار این اداره کل قرار دارد، یادآور شد: گروه‌های نظارتی به‌صورت کمیته‌های شهرستانی با مشارکت نمایندگان فرمانداری‌ها، کارشناسان بهداشت، ستاد اقامه نماز، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تشکیل و بر نحوه عملکرد این عناصر نظارت می‌کنند.

وی گفت: عموم مسافران و رانندگانی که به این مجتمع‌ها مراجعه می‌کنند شکایت و نقطه نظرات خود را پیرامون وضعیت نمازخانه‌ها و مساجد مجتمع‌های خدماتی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰ و یا سامانه ۱۴۱ اعلام کنند.

معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان ابراز داشت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران هزینه احداث راه‌های دسترسی و نصب تابلوی اطلاع‌رسانی به‌صورت کمک بلاعوض به مجتمع‌های خدماتی رفاهی که دارای پیشرفت فیزیکی مناسب و در آستانه بهره‌برداری هستند پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.