به گزارش خبرنگار مهر، وحید رجایی ظهر دوشنبه در نشست پیگیری مسائل مرتبط با پروژه‌های آبرسانی شهرستان گرمسار به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه مهم‌ترین زیرساخت شهرستان گرمسار در تمام زمینه‌ها آب است، بیان کرد: رود دائمی حبله رود یک نعمت بزرگ الهی است که باید از این ظرفیت بهترین نحو بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز اولویت شهرستان، رفع مسائل و مشکلات حوزه آب خواهد بود، افزود: سرریز جمعیت استان‌های اطراف، بالاخص تهران، پیش بینی شده برای ورود به گرمسار در کنار واحدهای صنعتی و نیاز آبی بخش تولید در زمره مسائلی هستند که اهمیت آب در این شهرستان را بیش از گذشته نمایان می‌سازند.

ضرورت همدلی برای دست‌یابی به توسعه

فرماندار گرمسار با بیان اینکه در سال جاری با جدیت پروژه ماندگار بی او تی پیگیری خواهد شد، تاکید کرد: توسعه زیر ساخت‌ها، تکمیل پروژه‌های حوزه آب، تصفیه خانه و … دستورکار قرار داشته و می‌بایست تلاش شود تا از داشته‌هایمان در این راه به بهترین نحو استفاده کنیم.

رجایی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های نمایندگان مجلس، مسئولان، نخبگان، کارشناسان، مردم و… در پیشبرد اهداف حوزه آب و توسعه گرمسار، بیان کرد: رویکرد ما در شهرستان، تعامل محور خواهد بود لذا از تمام ظرفیت‌ها باید برای رفع مشکلات مردم، استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: اطلاع رسانی لازم در حوزه کاری، تأمین آب و توسعه به صورت دائمی برای مردم شهر و روستا، و کشاورزان و باغداران و دیگر اقشار صورت بپذیرد تا شاهد ارتقای خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.