نادر فخری عصر دوشنبه در نشست شورای مسکن شهرستان شاهرود، از واگذاری ۳۰ هکتار زمین به شهرداری شاهرود خبر داد و افزود: با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی پایانه بار و پارکینگ خودروهای سنگین در شرق شاهرود ایجاد می شود.

وی به واگذاری ۸۵ هکتار زمین دیگر به شهرداری شاهرود نیز اشاره و تصریح کرد: در این طرح در گام نخست، پنج و در گام دوم ۸۰ هکتار زمین برای ایجاد فضای سبز، تفرجگاه و مراکز فرهنگی هنری به شهرداری تحویل داده می شود،تا با طراحی منحصر به فرد هم سرانه فضای سبز افزایش یابد و هم جاذبه های مطلوب شهری بیشتر شود.

وی اضافه کرد: با همکاری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت راه وشهرسازی توافق هایی نیز انجام شده که منتظر ابلاغ است و بر مبنای این توافق، زمین های داخل شهر متعلق به ارتش نیز تغییر کاربری داده و به سرمایه های شهر شاهرود افزوده می شود.
فخری همچنین با تأکید بر لزوم پیگیری حل مشکلات حقوقی مسکن مهر، ابراز کرد: در راستای آماده سازی زیرساخت های مسکن مهر، ۳۰ میلیارد ریال برای نصب آسانسور اختصاص می یابد و حفاری های دستگاه های خدمات رسان در حوزه آب، گاز و مخابرات مرمت و اصلاح خواهد شد.
وی افزود: با پیگیری قضایی، محوطه سازی طرح های مسکن مهر نیز در زمره وظایف شهرداری خواهد بود.

 شهر شاهرود ۱۵۰ هزار تن جمعیت و سه هزارو ۵۰۰ هکتار وسعت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.