حسن رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر از غرس ۳۱۳ اصله نهال مثمر به نیت یاران حضرت مهدی (عج) در باغستان خبر داد و اظهار داشت: باروری درختان، طراوت و شادابی زمین و خرمی گیاهان، از دستاوردهای عصر ظهور است که د روایات به آن اشاره شده است.

وی ادامه داد: ما با کاشت نهال انتظار در حقیقت گامی در جهت مهیا کردن زمین برای پذیرش ظهور بر می‌داریم و این موضوع که روایات به سرسبزی و طراوت زمین و پرباری و ثمر بخشی درختان در عصر ظهور اشاره می‌کنند، نشانگر این حقیقت است که درختکاری، سرسبزی و آبادانی از آرمان‌های اسلام و وعده‌های پس از ظهور است.

شهردار باغستان به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: این کار گامی در جهت خرمی و آبادانی زمین، پیوند درختکاری با آرمان مقدس اسلام و بُعدِ معنوی بخشیدن به این حرکت، زنده کردن یاد شهدا و انجام یک عمل خیر به نیابت از آنها، تعظیم به شعائر اسلامی، حرکت به سمت جامعه آرمانی امام عصر (عج) و گامی پویا، جهت زمینه سازی ظهور و پویایی انتظار است که با حضور پرشور گروه‌های مختلف مردمی انجام شد.

شایان ذکر است این حرکت معنوی به همت معاونت فرهنگی، اداره سیما و منظر و فضای سبز شهرداری باغستان و گروه‌های جهادی و مردمی شهر باغستان صورت گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.