محمد ادب در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه یک‌هزار بسته کمک مؤمنانه به همت یکی از خیران انجمن توسعه و آبادانی مهدی‌شهر در این شهرستان توزیع می‌شود، ابراز داشت: با توجه به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و مواسات به افروادی که براثر کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدند، تهیه این کمک‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته ۱۸۵ هزار تومان را شامل می‌شود، افزود: کار توزیع این بسته‌ها در بین مردم و نیازمندان که اقلام و مایحتاج ضروری خانواده‌ها را در بر دارد از امروز به همت خیران انجام خواهد شد.

بخشدار مرکزی مهدی‌شهر بابیان اینکه در آغاز توزیع مرحله اول بسته‌های نذری کمک‌های مؤمنانه اهدایی با فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان نیز حضور داشتند، ابراز داشت: هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان مردم این شهرستان ثابت کردند که برای کمک به همشهریان خود سر از پا نمی‌شناسند که این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

ادب اضافه کرد: وجود بیماری ویروسی کرونا باعث بروز مشکلات اقتصادی بسیاری برای خانواده‌های نیازمند و محروم جامعه شده است که امروز وظیفه انسانی هر فردی از جامعه که بتواند باری از دوش این خانواده‌ها بردارد و در تهیه کمک‌های مؤمنانه سهیم شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.