به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد ناظم رضوی شامگاه شنبه در نخستین نشست شورای اجرایی شهر دوستدار کودک در سالن جلسات شهرداری سمنان با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های شهر دوستدار کودک، ابراز کرد: یکی از مسائل که بر روی آن در مجموعه شهرداری به عنوان شهر دوست‌دار کودک برنامه‌ریزی شده، ارتقای پارک‌ها برای استفاده ایمن کودکان است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های شهر دوستدار کودک در بحث تأمین فضای سبز نیز اقدامات ویژه‌ای را در دست اجرا خواهد داشت، ابراز کرد: تعمیر وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها به منظور حفظ ایمنی کودکان در کنار تقویت پوشش‌های گیاهی، زیباسازی پارک‌ها، فضای سبز و… در برنامه شهرداری سمنان قرار دارد.

شهردار سمنان تأمین زیرساخت‌های فرهنگی و تفریحی برای کودکان را دیگر رکن شهر دوستدار کودک دانست و تاکید کرد: در این راستا نیز برنامه‌ریزی خوبی در سطح سمنان صورت گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به آموزش‌های اجتماعی و شهروندی در یک محیط شاد با نشاط اشاره کرد.

ناظم رضوی با بیان اینکه «سرزمین سحرآمیز» به عنوان نخستین پارک هوشمند کودک در ایران ساخته خواهد شد، بیان کرد: سامانه اختصاصی کودکان و استفاده از اپلیکیشن‌های پارک هوشمند دوستدار کودک در کنار یک مرکز تخصصی آموزشی و تفریحی کودکان از جمله دیگر اقدامات شهرداری سمنان در راستای شهر دوستدار کودک است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.