مهدی نوروزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: سال ۹۷ تعداد ۱۵ نفر به دلیل حوادث کار در استان سمنان جان باختند، برآیند داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در استان سمنان در سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷، ۱۲۷ درصد افزایش یافت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: کاهش حوادث کار نیازمند رعایت اصولی ایمنی و آموزش بیش از پیش به کارگران است و کارفرمایان باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: حوادث ناشی از کار در استان سمنان با فرهنگ سازی و فعالیت اصولی و براساس اصول ایمنی در واحدهای تولیدی کاهش خواهد یافت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان تصریح کرد: ۳۷۵ نفر در اثر حوادث کار در استان سمنان طی سال ۹۸ آسیب دیدند و در پزشکی قانونی استان مورد معاینه بالینی قرار گرفتند.

 نوروزی خاطرنشان کرد: سال ۹۷ تعداد ۳۴۱ نفر برای انجام معاینات بالینی به دلیل آسیب‌دیدگی حین کار به پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کردند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: تعداد افراد آسیب دیده در اثر حوادث کار در استان سمنان طی سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، که برای انجام  معاینات بالینی به  پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، ۱۰ درصد افزایش یافت.

 بیشترین حوادث کار در استان سمنان سال گذشته مربوط به  مشاغل ساختمانی و معادن بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.