به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد خوشقدم ظهر شنبه در حاشیه مراسم توزیع اقلام و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شاهرود در قالب طرح رزمایش مواسات، بیان کرد: رزمایش مواسات در دو مرحله نخست خود بیش از ۶۰ هزار بسته اقلام موردنیاز نیازمندان را در سطح استان سمنان توزیع می‌کند که در مرحله اول سهم شهرستان شاهرود شش هزار و ۶۷۰ بسته از ۳۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش نیز در ماه رمضان و همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) برگزار می‌شود، ابراز کرد: در آن‌زمان هم شاهد توزیع اقلام و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان خواهیم بود.

توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش نیز همزمان با عید فطر برگزار می‌شود، بیان کرد: بسته‌های معیشتی تنها مختص به شهر شاهرود نیستند و در روستاها و شهرهای حاشیه این شهرستان نیز توزیع می‌شوند.

خوشقدم با بیان اینکه این بسته‌های غذایی بین ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بها دارند، بیان کرد: برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن، رب گوجه‌فرنگی و ماکارونی در این بسته‌ها وجود دارد که به تناسب نیاز مردم، بین اقشار نیازمندان توزیع می‌شود.

وی افزود: ۱۰۰ بسته اقلام مصرفی به ارزش ۲۰ میلیون تومان در رویان، یک هزار و ۲۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان در بین نیازمندان بخش بسطام و ۳۰۰ بسته به ارزش ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز بین نیازمندان بیارجمند توزیع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.