به گزارش خبرنگار مهر، سیده فاطمه تقوی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه با شیوع کرونا ویروس در استان تاکنون ۲۵ هزار سبد کالا و اقلام بهداشتی بین نیازمندان و مددجویان کمیته در سطح استان توزیع‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷ هزار خانوار مددجو کمیته امداد سمنان سبد کالا دریافت کردند، افزود: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع بنیاد مستضعفان به استان اختصاص یافت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان بابیان اینکه این اعتبار برای تهیه و توزیع یک هزار و ۱۰۰ سبد بسته حمایتی ارزاق تخصیص‌یافته است، خاطرنشان کرد: این سبدها در جامعه هدف بین نیازمندان واجد شرایط و غیر تحت حمایت، ویژه ساکنان حاشیه شهرها توزیع می‌شود.

تقوی با تأکید بر اینکه اولویت با مشاغل خردی است که در جریان شیوع این بیماری دچار مشکل اقتصادی شدند، تصریح کرد: مددجویان مشمول تک خدمتی و چند خدمتی و مشمولان طرح اشتغال کمیته امداد که بنا به تشخیص مددکاران دچار رکود اقتصادی ناشی از شیوع بیماری شدند نیز از این بسته‌های حمایتی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به ایجاد رکود اقتصادی در کشور گفت: این رکود سبب بروز آمدن تبعات منفی در امور معیشتی خانواده‌های نیازمند و مشاغل و کسب‌وکارهای خردشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.