به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن همتی صبح جمعه در اولین جلسه سال جاری شورای شهر گرمسار که به‌صورت زنده از طریق فضای مجازی پخش می‌شد بابیان اینکه راه‌آهن گرمسار با توجه به فعال بودن خطوط متعدد ریلی ازجمله راه‌آهن حومه‌ای تهران-گرمسار، راه‌آهن شمال و شرق در مسیر تردد مسافران است، ابراز داشت: زیباسازی و انجام اقداماتی ازجمله احداث پارکینگ و بازگشایی معابر می‌تواند به‌عنوان پیشانی شهر گرمسار در جاذبه گردشگران و توریسم بسیار مؤثر باشد.

وی ضمن بیان اینکه اولویت شورا و شهرداری زیباسازی راه‌آهن به‌عنوان پیشانی شهر محسوب می‌شود، افزود: به همین منظور تاکنون مکاتباتی با مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی در این خصوص صورت پذیرفته است.

رئیس شورای شهر گرمسار ضمن بیان اینکه بازتاب زیباسازی بلوار عمار در میان شهروندان انگیزه شهرداری را افزایش می‌دهد، ابراز داشت: شورای شهر و شهرداری قویاً طرح زیباسازی منطقه راه‌آهن به‌عنوان ورودی شهر را پیگیری خواهند کرد.

همتی ضمن اشاره به زیباسازی بلوار عمار، در ادامه تصریح کرد: بازتاب این اقدام از سوی مردم بسیار خوب بود و همین امر انگیزه شورا و شهرداری را برای خدمت در مناطق مختلف بیشتر خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از کسبه و اصناف شهر گرمسار در مدت قرنطینه، اضافه کرد: در این مدت ما شاهد همراهی کسبه شهر با ستاد مبارزه با ویروس کرونا بودیم که این امر در کنترل این بیماری بسیار مهم و مؤثر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.