به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری ظهر چهارشنبه در بازدید از یک واحد تولیدی املاح معدنی در گرمسار ضمن بیان اینکه رفع مشکلات اشتغال جوانان یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که در برنامه‌های حوزه انتخابیه خود دنبال می‌کند، اظهار داشت: در مسیر اشتغال جوانان از تمام توان قانونی یک نماینده مجلس برای پیگیری امور و رفع موانع موجود استفاده می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه کوتاهی و سهل‌انگاری مسئولان در مقابل پروژه‌های اشتغال‌زایی بخشودنی نیست، تصریح کرد: تأمین معیشت مهم‌ترین دغدغه‌ای است که امروز آحاد مردم با آن درگیر هستند و مسئولان و مدیران نظام باید نسبت به رفع این دغدغه با تلاش و همدلی اقدامی عملیاتی کنند.

منتخب مردم گرمسار و آرادان در مجلس، کوتاهی و سهل‌انگاری در اجرای پروژه‌های اشتغال‌زایی را خط قرمز خود در دوران نمایندگی دانست و اضافه کرد: اجرای طرح توسعه‌ای این واحد تولیدی پیگیری و موانع موجود در مسیر اجرای این طرح رفع می‌شود.

مطهری بابیان اینکه پرهیز از باندبازی در اجرای پروژه‌های اقتصادی در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: پیشرفت و توسعه اقتصادی نیازمند همدلی و همراهی مسئولان و تولیدکنندگان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1415985
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.