مهدی سلامتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اگر مشکلی به وجود نیاید، فروشگاه اینترنتی عرضه کالاهای اساسی در استان سمنان تا هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.
وی ادامه داد: برنامه فروش اینترنتی کالاهای اساسی طراحی شده و اکنون این طرح پس از امضای قرارداد با فروشگاه‌ها اجرایی خواهد شد.
وی بیان کرد: در طرح فروش اینترنتی کالاهای اساسی و پرمصرف شهروندان مانند قند، شکر و چای توزیع می‌شود.
سلامتی تصریح کرد: برای تحویل محصولات خریداری شده در منزل هنوز نرخی تعیین نشده، اما برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که برای مصرف‌کنندگان به صرفه باشد.
وی یادآور شد: تحویل کالاهای خریداری شده به صورت اینترنتی به مشتریان با همکاری اداره پست انجام خواهد شد.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری سمنان خاطرنشان کرد: طرح فروش اینترنتی کالاهای اساسی مانند طرح فروش بسته‌ها و اقلام بهداشتی است.
شیوع کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و اکنون سایر کشورهای جهان از جمله ایران را درگیر کرده است.

طبق اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ظهر روز شنبه، تاکنون ۸۰ هزار و ۸۶۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۰۳۱ نفر رسید.
این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده مانند در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد و فروش اینترنتی کالاهای اساسی با قیمت مناسب و به صرفه برای مصرف کننده گامی برای کاهش ترددهای غیرضروری و ماندن شهروندان در خانه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.