فرشید فلاح لاله زاری روز شنبه در آیین معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در تالار تئاتر شهر اظهار داشت: مهم‌ترین وجه شناختی استان سمنان مفاخر فرهنگی و عرفای نامی و بزرگان علم و اندیشه است و از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر اعتماد به من در سپردن این مسوولیت خطیر تشکر می کنم و همت خویش را برای انجام رسالت خطیر پیش رو به کار می گیرم.

وی تاکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید تنها به جمع کوچکی از کارکنان اداری محدود شود، هر چند همین ساختار وظیفه زمینه سازی برای مشارکت اهل فکر را بر عهده دارد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه به عنوان خطوط کلی مسیر تحول دهه چهارم انقلاب و چراغ راه همه اجزاء و ارکان نظام است و در این بیانیه توجه به جوانان و استفاده از ابزار و امکانات نوین و تلاش برای تغییر سبک زندگی از مهمترین رویکردها است.

در  این آیین مدیر کل پیشین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نیازی به بیان گزارش عملکرد نیست زیرا هر چه بوده است در زمان خود بیان شده و باید در طول مدیریت و یا گذر عمر به این سوال پاسخ دهیم که آیا بلند بودن طول مدیریت مهم است یا عرض آن ؟

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت افزود: حوزه فرهنگ و هنر بسیار محجوب است زیرا با آنکه گستره فعالیت آن بسیار زیاد است  و عمده ترین و وسیع ترین ماموریت ها را قانون‌ گذار بر عهده آن گذاشته است، اما از نظر اعتبارات در حداقل ترین رتبه ها است که کار را بسیار دشوار می کند. 

این آیین  با حضور محمدمهدی احمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حبییب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و جمعی از مسوولان دستگاه های فرهنگی استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.