به گزارش خبرنگار مهر، رضا چمن ظهر چهارشنبه پس از بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود و در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت کویید ۱۹ در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، بیان کرد: بهبود ۴۱۶ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه جغرافیایی این دانشگاه تا کنون تأیید شده است.

وی با بیان اینکه با احتساب سه مورد جدید شناسایی‌شده بیماری کرونا در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد کل موارد مثبت قطعی در شهرستان‌های شاهرود و میامی به ۴۹۱ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه از این تعداد ۴۱۶ بیمار کرونایی بهبود یافته‌اند، ابراز کرد: این بیماران پس از بهبودی و ارائه آموزش‌های زندگی در قرنطینه و خود مراقبتی به از بیمارستان مرخص می‌شوند.

چمن با بیان اینکه درصد بهبودی بیماران کرونایی در شاهرود و میامی معادل ۸۵ درصد است، تاکید کرد: باید از خدمت ارزنده کادر بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های شاهرود و میامی تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه باید از افراد پرخطر و خانواده‌های آنان با حساسیت و دقت بیشتری محافظت شود، ابراز کرد: با توجه به بالا بودن درصد جمعیت سالمندان و درصد بالای افراد دارای بیماری‌های مزمن لازم است که خود افراد پرخطر و خانواده‌های آنان و همچنین همکاران ما در سطوح مختلف بهداشتی درمانی با حساسیت و دقت بیشتری از آنان محافظت و مراقبت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.