حمید پیوندی عصر دوشنبه با اشاره به ضروت حفظ بهداشت فردی و جمعی در مبارزه با ویروس کووید ۱۹ و ریشه‌کنی بیماری کرونا، به خبرنگاران ابراز داشت: اقلام مذکور شامل سه هزار عدد ماسک قابل شستشو ، یک هزار عدد ژل و محلول ضدعفونی کننده و ۸۰۰  عدد دستکش است که به منظور ایمن بودن مردم از بیماری کرونا در چهار مرحله توزیع شده و همچنین ادامه می‌یابد.

پیوندی با اشاره به توزیع مرحله پنجم این اقلام تا پایان هفته جاری اظهار داشت: پاکبانان نقش آفرینان خدمت و پاکیزگی شهر هستند و در این روزهای کرونایی بیش از گذشته مورد حمایت سازمان مدیریت پسماند شهری شهرداری قرار گرفته‌اند.

وی از توزیع ژل ضدعفونی کننده و ماسک به پاکبانان سمنانی خبر داد و افزود: ۲۰۵ پاکبان در شهر سمنان با تمام قوت و تلاشی مضاعف برای رفت و روب و پاکیزگی کوچه و خیابان‌های شهر در تلاش هستند.  

مدیرعامل سازمان پسماند شهری شهرداری سمنان افزود: برخی مشاغل بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کووید ۱۹ قرار می‌گیرند که پاکبانان به دلیل نوع شغل شان از جمله این مشاغل محسوب می‌شوند.

این مقام مسوول شهری از شهروندان سمنانی خواست ماسک و دستکش‌های خود را در راستای حفاظت از جان پاکبانان شهر در معابر رها نکنند.

به گفته وی روزانه حدود ۲ تن زباله عفونی بیمارستانی از مراکز بهداشتی توسط خودروهای مخصوص جمع آوری شده که خودروهای حمل زباله های شهری و عفونی  هر بار بعد از فرآیند حمل، ضدعفونی و شست و شو می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان تاکید کرد: شهروندان در این روزهای سخت مبارزه با این بیماری یاری‌گر پاکبانان شهر باشند تا هر چه سریعتر شیوع این ویروس کاسته شده و آرامش به زندگی برگردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.