به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری ظهر یکشنبه در نشست بررسی و مشکلات پروژه آزاد راه حرم تا حرم (قطعه گرمسار-سمنان) در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان درباره تعهدات پیمانکار و همچنین روند اجرای پروژه، بیان کرد: روند عملیات ساخت این بزرگراه، مشکلاتی را برای در شهرستان آرادان به وجود آورده که باید برطرف شود.

وی افزود: با بازدید از نقاط حادثه‌خیز در کمترین زمان ممکن با تلاش و اقدام پیمانکار برای رفع نواقص با اجرای طرح‌های عمرانی در قالب‌های مختلف اقدام شود تا شاهد مشکلی در این زمینه نباشیم.

روند اجرای پروژه قابل قبول نیست

معاون استاندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود ضمن انتقاد از روند اجرای پروژه حرم تا حرم، تاکید کرد: پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه (گرمسار-سمنان) بر اساس گزارش ارائه شده از سوی پیمانکار چندان قابل قبول نیست.

فخری ابراز کرد: پیمانکار نسبت به اجرای تعهدات در ساخت بزرگراه حرم تا حرم در قطعه گرمسار-سمنان به صورت مستمر در تلاش باشد و با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مربوط و پیمانکار، این طرح مهم و ملی در زمان تعیین‌شده به بهره‌برداری برسد.

وی ضمن برشمردن مزیت‌ها و الزامات تکمیل این پروژه، گفت: سالانه افزون بر ۲۰ میلیون نفر از هموطنان عزیزمان از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند و لذا تکمیل این طرح می‌تواند اثرات بسزایی در سطح استان سمنان داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1405927
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.