منوچهر فخری روز یکشنبه به خبرنگاران رسانه های گروهی اعلام کرد: مردم روستاهای شهرستان سمنان با فرهنگ خوبی که از خود نشان دادند ضمن رعایت مسایل بهداشتی و مراقبت از سلامت خود به ویروس کرونا مبتلا نشدند.

وی هم چنین تاکید کرد که همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تولیدکنندگان اقلام بهداشتی برای حمایت ، پشتیبانی و خرید اقلام مورد نیاز کادر درمانی و خدماتی در بیمارستان‌های استان و بیماران باید افزایش یابد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: تلاش خوبی از سوی اقشار مردم برای مقابله با مهار ویروس کرونا در دست انجام است و تولیدکنندگان پوشاک با تغییر خط تولید و کاربری برای تولید ماسک و اقلام بهداشتی در تلاش هستند.
فخری ادامه داد: محصولات تولیدی و بهداشتی که در قالب مشاغل خانگی در روستای رکن آباد سمنان تولید می‌شود، از کیفیت خوبی برخوردار است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تا به حال دست‌کم یک و نیم میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده است، در ایران از ظهر دیروز یکهزار و ۸۳۷  بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و جمع تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس را به ۷۰ هزار و ۲۹ نفر رساند. از این تعداد تا به حال چهار هزار ۳۵۷ نفر فوت و ۴۱ هزار و ۹۴۷ نفر بهبود یافته اند.

از آغاز شیوع این ویروس در جهان، خبرهای مربوط به آن در صدر اخبار دنیا قرار دارد و  این ویروس با درنوردیدن بسیاری از کشورها،  مکان های عمومی زیادی را در شهرهای مختلف دنیا به تعطیلی کشانده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.