علی تشنه دل روز شنبه در حاشیه نشست با جمعی از صاحبان صنایع استان سمنان، افزود: این کمک‌ها برای تامین تجهیزات و اقلام بهداشتی از سوی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی به واحدهای درمانی، بیمارستان‌ها و ستادهای مردمی مبارزه با کرونا اختصاص یافت.

وی بیان کرد: حدود هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این کمک‌ها به صورت غیر نقدی و ارسال تجهیزات و اقلام بهداشتی مقابله با کرونا از قبیل محلول‌های ضدعفونی کننده، ماسک، لباس های پزشکی و سایر اقلام بهداشتی بود که توسط واحدهای تولید کننده این محصولات به بیمارستان‌ها، موسسه‌های خیریه و نهادهای دولتی و مردمی اهدا شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: بیش از ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از این کمک‌ها به صورت نقدی توسط واحدهای صنعتی و معدنی تخصیص یافت.

تشنه دل خاطرنشان کرد: برخی واحدهای تولیدکننده اقلام بهداشتی استان سمنان با تغییر خط تولید به محصولات بهداشتی و یا افزایش ظرفیت برای رفع نیازهای مردم به اقلام بهداشتی با هدف مقابله با ویروس کرونا کمک کرد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.