به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر جمعه‌ای بعدازظهر سه‌شنبه در نشستی با سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان با اشاره به اینکه شیوع کرونا به اقتصاد استان ضررهایی را وارد کرده است، اظهار داشت: واحدهای تولیدی آسیب‌دیده از کرونا در استان سمنان شناسایی می‌شوند.

وی بابیان اینکه باید برای رفع این آسیب‌ها در واحدهای صنعتی بزرگ تمرکز کنیم، افزود: تاکنون تعدیل نیرو به خاطر بیماری کرونا در واحدهای صنعتی استان سمنان گزارش نشده است.

کاهش میزان خسارت‌های ناشی از کرونا در واحدهای تولیدی

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با تأکید بر اینکه میزان خسارت‌ها در واحدهای تولیدی بررسی می‌شود، تصریح کرد: برای تحقق این هدف باید نسبت به برگزاری نشست‌های مشترک با گروه‌های اقتصادی استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

جمعه‌ای کاهش میزان خسارت‌ها و به حداقل رساندن آن‌ها را یکی از دغدغه‌های مهم این نهاد برشمرد و گفت: تهیه لیست اطلاعات واحدهای صنایع و معادن برای تسهیل در شناسایی واحدهای متضرر از کرونا در دستور کار است.

جهش تولید نیازمند عزم همگانی و ساختار پیکره مناسب است

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه شناسایی واحدهای خسارت‌دیده از شیوع بیماری کرونا در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: استان سمنان از جامعیت مرکز آمار دچار نقص است.

علی تشنه دل بابیان اینکه اطلاعات واحدهای صنعتی استان سمنان مجدد بازخوانی می‌شود، افزود: با به‌روز شدن آمارها می‌توان اقدامی اساسی برای رفع مشکلات موجود در مسیر تولیدکنندگان انجام داد.

وی با تأکید بر اینکه جهش تولید نیازمند عزم همگانی و ساختار پیکره مناسب است، ابراز کرد: زمینه جهش اقتصادی در استان سمنان وجود دارد و باید برای تحقق این هدف از تمام ظرفیت‌های موجود در این راستا بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.