به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه از روز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در هشتم فروردین‌ماه تاکنون دو هزار و ۲۱۰ بازدید از واحدهای صنفی استان انجام‌شده است، اظهار داشت: در این مدت ۸۸ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شدند.

وی بابیان اینکه در این مدت ۹ خودرو غیربومی در استان سمنان به مدت یک ماه توقیف‌شده است، افزود: ۲۷ خودرو غیربومی نیز در این استان محکوم‌به پرداخت جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند.

تب سنجی در ۴ ایستگاه اصلی راه‌آهن استان سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه نیروهای هلال‌احمر به‌ویژه داوطلبان در اجرای دو طرح به‌کارگیری شده است، خاطرنشان کرد: اجرای تب سنجی در ورودی‌ها و خروجی‌های شهرهای استان سمنان ازجمله طرح‌هایی بود که با آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، عملیات تب سنجی متوقف شد.

خجسته پور در ادامه یادآور شد: نیروهای داوطلب هلال‌احمر هم‌اکنون در چهار ایستگاه اصلی راه‌آهن مستقر شدند و عملیات تب سنجی از افرادی که به‌صورت ریلی وارد استان می‌شوند انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه با پایان تعطیلات نوروزی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی متوقف نشده است، تصریح کرد: این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و عموم مردم، اصناف، بازاریان و دستگاه‌های اجرایی موظف به رعایت قوانین مربوط به آن هستند.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه برای تداوم این طرح فردا در جلسه ستاد مقابله با کرونا کشور تصمیم‌گیری می‌شود، ابراز کرد: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی استان سمنان با یک‌سوم ظرفیت نیروی انسانی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1398620
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.