به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله یحیایی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه تعداد بالای مبتلایان به کرونا در استان به معنای آلودگی بالا و بیش‌ازحد نیست، اظهار داشت: این امر نشان از بیماریابی خوب مدافعان سلامت و سطح بالای فرهنگ و اعتماد مردم به‌نظام درمانی این استان است.

وی افزود: یکی از مواردی که طی چند روز گذشته در صدر خبرهای استان قرار گرفت و موردانتقاد فعالان خبری استان و عموم مردم واقع شد، اعلام آمار بالای بیماران شناسایی‌شده به نسبت جمعیت در استان سمنان بود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی مقابل با کرونا در استان سمنان بابیان اینکه این موضوع با اعلام نگرانی سخنگوی وزارت بهداشت از میزان ابتلاء در استان سمنان به اوج خود رسید، تصریح کرد: سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط زنده‌ی تلویزیونی خود در بخش خبری ساعت ۱۴ امروز دوشنبه چهارم فروردین‌ماه ضمن بیان یک واقعیت کاملاً درست در آمارهای اعلامی از استان‌ها، سخنان مسئولان استان سمنان را نیز در این خصوص تائید کرد.

یحیایی با اشاره به اینکه تعداد بیماران شناسایی‌شده در این استان به نسبت جمعیت، بالاتر از نرم کشوری است، اضافه کرد: این در حالی است که میزان بهبودی بیماران این استان نیز با رکورد ۷۴ درصد به سطح کاملاً امیدوارکننده و درخور توجه رسیده است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت توصیه‌های وزارت بهداشت و درمان بیان کرد: مردم استان سمنان با رعایت مقررات پویش «#در_خانه_می‌مانیم» می‌توانند در امر مقابله با کرونا نقش‌آفرین باشند و مدافعان سلامت در استان را یاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.