سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان عصر پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش در دو بخش آزاد و ویژه برگزارمی‌شود.

عباس بابایی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان در بخش آزاد با هر موضوعی می‌توانند دست به قلم شوند، اظهار داشت: موضوع بخش ویژه «خانه امن‌ترین جای جهان است» می‌باشد.

وی بیان کرد: داستان‌هایی که تاکنون به طور رسمی در هیچ کتاب و رسانه‌ای منتشر نشده‌ باشد و علاوه بر ارتباط موضوعی، دارای ارزش ادبی، داستانی و از پشتوانه تحلیلی و قابلیت جلب مخاطب کودک و نوجوان برخوردار باشد، می‌تواند در این رقابت شرکت کند.

بابایی با بیان اینکه چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش در راستای تشویق به تالیف آثار و دستیابی به آثار تازه و نو و جذاب و یاری از کتاب و قلم برگزار می‌شود، تصریح کرد: به همه فرستندگان داستان لوح یادمان و کتاب(یادگار جایزه) و به نویسندگان آثار برتر علاوه بر انتشار آثار آنان به عنوان یادگار چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش، لوح سپاس و به نویسندگان سه اثر در هر بخش برگزیده، لوح تقدیر و مبلغ حق تالیف چاپ اثر نیز تعلق خواهد گرفت.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خبر داد که هر شرکت‌کننده می‌تواند با حداکثر سه اثر در این رقابت‌ شرکت کند.

وی تاکید کرد: مراکز و افرادی که علاقه‌مند به مشارکت یا حمایت را دارند باید پیش از هر اقدامی با دبیرخانه هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

این مقام مسوول بیان کرد که باید در پایان هر داستان ارسالی، نام و سال تولد، شغل‌، اسم شهر و محل زندگی و نشانی و شماره تلفن شرکت‌کننده نوشته شود.

عباس بابایی مهلت ارسال آثار را تا پایان فروردین ۱۳۹۹ و زمان برگزاری آیین پایانی و اعطای جایزه را پایان خرداد ۱۳۹۹  عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار تایپ‌شده خود را در برنامه word و از طریق پست الکترونیکی samanganbook@gmail.com به دبیرخانه ارسال کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند آثار خود را از طریق کتابخانه تلفنی رنگین کمان به نشانی الکترونیکی Semnan_phone_library ارسال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.