غلامرضا جزء بستجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه ارزش ریالی بسته های حمایتی اقلام اساسی 100 میلیون ریال ارزیابی می شود افزود: ۴۶۰ بسته حمایتی شامل برنج ،تن ماهی، روغن ،گوشت و مرغ از سوی بسیج سازندگی استان سمنان اعطا شد.

 وی گفت :  بسته غذایی نیز از سوی گروه های جهادی بخش مرکزی و کالپوش به خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا و نیازمند کم برخوردار توزیع شد.

وی ادامه داد: خانوارهای نیازمند با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین این افراد توزیع شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه میامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و شرایط معیشتی اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر گفت : هرساله به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی در راستای حمایت خانواده های آسیب دیده بسته‌های حمایتی تدارک می شود.

سرگرد پاسدار بستجانی اظهار داشت: در راستای مهار ویروس کرونا ۱۰ کارگاه خیاطی بیش از ۱۰ هزار عدد ماسک تولید و توسط گروه های جهادی در سطح شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه تولید ماسک در کارگاه های خیاطی شهرستان ادامه دارد گفت : بسیجیان پایگاه های مقاومت در زمینه مبارزه با کرونا با ضدعفونی معابر روستایی و اماکن عمومی در نقاط مختلف شهرستان در حال خدمت رسانی هستند.

تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان سمنان تا دیروز سه شنبه به ۵۱۷ نفر افزایش یافت.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.