زمزمه اختلاف بین اعضای شورای شهر شاهرود و شهردار این شهر ، پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در محافل رسانه‌ای این شهر پیچید.

محسن احمدی در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی از نماینده منتخب این شهر حمایت کرد، اگر چه وی پیش از این در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده بود ، در ستاد انتخاباتی بیشتر نامزدها حضور یافته است، اما بیانیه ای که وی در حمایت از نماینده منتخب شاهرود و میامی منتشر نمود، مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

بحث استیضاح شهردار سابق شاهرود از روزهای پس از برگزاری انتخابات مجلس مطرح بود و برای همین گروهی از مردم که از کارکرد شهردار راضی بودند در حمایت از وی تجمع کوچکی هم مقابل شهردار برگزار نمودند.

احمدی پس از روی کار آمدن شورای اسلامی کنونی به عنوان شهردار شاهرود انتخاب شد، فعالیت های وی در زمینه زیباسازی شهر موجب اقبال مردم به وی شده بود.

برغم این که شهردار شاهرود با رای ۶ تن از اعضای شورای اسلامی شاهرود برکنار شد، با این همه گروهی در حمایت از وی مقابل شهرداری تجمع کردند.

 این افراد که به علت شیوع ویروس کرونا از ماسک و دستکش استفاده کرده بودند ساعت ۹ صبح مقابل درب شهرداری جمع شده بودند.

 معترضان قرار بود مسیر شهرداری تا شورای شهر را در حمایت از شهردار شاهرود راهپیمایی کنند که با توصیه برخی منصرف و متفرق شدند.

در حال حاضر جعفر ختیال  یکی از معاونان  شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری شاهرود انتخاب شده است.

 حدود سه هفته پیش با مطرح شدن استیضاح شهردار شاهرود،  تعدادی از مردم و اصحاب رسانه در ششم اسفند در حمایت از اقدامات شهردار در صحن شهرداری تجمع کرده بودند.

محسن احمدی  ۲ سال و چهار ماه پیش با رای هر هفت عضو شورا به عنوان شهردار انتخاب شد و اکنون ۶عضو شورا موافق استیضاح وی بودند.

شهر شاهرود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و سه هزار و ۵۰۰ هکتار مساحت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.