به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی صبح سه‌شنبه در نشست کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا استان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه توزیع اینترنتی مواد ضدعفونی‌کننده از روزهای آینده در استان سمنان آغاز می‌شود، ابراز داشت: این روش اقدام مؤثر برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان خواهد بود.

وی بابیان اینکه در این شرایط خریدهای نوروزی به معنای تشدید شیوع کرونا ویروس در استان خواهد بود، افزود: قطعاً بدون همراهی مردم اقدامات بی‌نتیجه است لذا از مردم درخواست می‌شود خریدهای خود را به‌وقت دیگری موکول کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان با جدیت تمام برای جلوگیری از شیوع این بیماری در تلاش است، ابراز داشت: مردم باید توصیه‌های بهداشتی را برای مقابله با کرونا ویروس رعایت کنند و در خانه‌ها بمانند.

دانایی ضمن تقدیر از تلاش‌های استانداری سمنان برای هماهنگی برای تأمین اقلام بهداشتی و توزیع استاندارد آن در بین اعضای اضافه کرد: حضور در مراکز تجمع می‌تواند خطر شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا را فراهم کند لذا از مردم انتظار می‌رود در این شرایط همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.