حمیدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از پرداخت ۲۴۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از سوی کمیته امداد دامغان خبر داد و ابراز کرد: ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی در بین افراد تحت پوشش و واجد شرایط پرداخت شد.

وی بابیان اینکه در سال جاری ۲۵۳ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به میزان ۱۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به افراد واجد شرایط پرداخت شد، افزود: سایر پرداختی‌های کمیته امداد دامغان در بخش‌های مختلف در سال جاری ۴۷ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان از توزیع جهیزیه بین ۵۲ نفر از افراد واجد شرایط و تحت پوشش این اداره خبر داد و تأکید کرد: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تأمین این میزان جهیزیه هزینه شد.

کشاورزیان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان همچنین ۴۸۰ نفر دانش‌آموز و دانشجو را تحت پوشش دارد که در سال جاری برای این تعداد ۷۳۴ میلیون ریال اعتبار اختصاص و پرداخت کرد.

وی از اختصاص اعتبار برای ۲۸۲ کودک سوءتغذیه بااعتبار ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در دامغان خبر داد و ابراز داشت: دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال اعتبار برای هزینه بیمه تأمین اجتماعی ۱۶۲ نفر از سرپرستان خانوار تحت پوشش پرداخت‌شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان از پرداخت یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال هزینه تعمیرات مسکن افراد تحت پوشش خبر داد و گفت: این نهاد دو هزار و ۱۵۶ خانوار شامل سه هزار و ۷۷۳ نفر تحت پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.