علی اصغر مجد، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ابراهیم امیرآبادیان از خیران شهر امیریه دامغان،  تجهیزات پزشکی به ارزش یک میلیارد ریال به بیمارستان ولایت دامغان ارسال کرد. 

وی ادامه داد: این اقلام شامل ۱۲ هزار عدد انواع دستکش، بیش از یک هزار و ۶۸۰ عدد ماسک n۹۵، حدود ۱۰۰ محافظ صورت و ۱۲۰ لیتر الکل ۷۰ درصد ویژه ضدعفونی سطوح است.

مجد بیان کرد: تمامی این اقلام به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا و تجهیز پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ولایت ارسال شد که اقدام این خیر در این زمینه ستودنی است. 

وی اظهارداشت: از تلاش و زحمات نیروهای درمانی و کارکنان بیمارستان ولایت دامغان که به صورت شبانه روزی خدمات درمانی به بیماران ارایه می‌کنند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم. 

مجد گفت: یکی از ظرفیت های خوب این شهرستان، وجود خیران است که در روزهای اخیر در بحث تامین مواد ضدعفونی و ماسک به کمک ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا شهرستان آمده‌اند. 

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای ضروری شهرستان دامغان، تامین ماسک است که با راه اندازی خط تولید ماسک کارخانه اشراق دیباج، ماسک مورد نیاز شهرستان تامین شده است و طی روزهای آینده توزیع می‌شود.

فرماندار دامغان اضافه کرد: از مردم خواهشمندیم تا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ریشه کن شدن بیماری‌های ناشی از این ویروس، تا حد امکان در منزل بمانند و از حضور در اماکن عمومی جلوگیری کنند.

طبق آخرین آمار اعلامی در روز پنجشنبه (امروز) ، ۳۲۴ نفر در استان سمنان به کرونا مبتلا شده اند.

در مجموع مبتلایان در کشور، ۱۰ هزار و ۷۵ نفر است که از این تعداد ۴۲۹ نفر جان خود را از دست دادند. 

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.