به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی با تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی استان همزمان با شیوع ویروس کرونا و راه اندازی قرارگاه عملیاتی پدافند پلیس استان اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام ورود ویروس کرونا در کشور و به دنبال آن در استان، تمامی ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری پلیس به مسیر بسیج همگانی اداره‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها اجرایی برای شکست این بیماری فراگیر هدایت شد.

وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ پلیس در اجرای طرح مرزبانی زیستی در ورودی و خروجی شهرستان‌های استان گفت: در کنار کارشناسان بهداشت و سلامت، نیروهای انتظامی نیز به صورت مستمر در ۲۱ نقطه اجرایی طرح مرزبانی زیستی همکاری لازم را با دستگاه‌های مسئول داشته اند و این همکاری با جدیت تمام ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی با تشریح اقدامات نیروی انتظامی برای مقابله با احتکار مواد مورد نیاز مردم عنوان کرد: تا کنون در عملیات‌های مقابله با کرونا از سوی پلیس استان ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار عدد اقلام و تجهیزات پزشکی شامل انواع دستکش، الکل و مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر اقلام و تجهیزات پزشکی کشف شده است.

سردار مفخمی شهرستانی اضافه کرد: تا کنون ۳ انبار احتکار تجهیزات پزشکی و ۹۱ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات مربوطه با هماهنگی مرجع قضائی در سطح استان پلمب شده و به متصدیان ۴۲۴ واحد صنفی متخلف تذکر ارائه و از ۷۴ نفر واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: تا امروز با بسیج امکانات و ظرفیت‌های موجود، اقدامات مؤثر و قابل توجهی در برخورد با محتکران تجهیزات پزشکی و واحدهای صنفی متخلف در استان انجام شده و اقلام کشف شده نیز بلافاصله در اختیار دستگاه‌های مسئول قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1379714
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.