سرهنگ موسی بزرگی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا،ابراز داشت: مهلت معاینه فنی خودروهایی که در اسفند به پایان می‌رسد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا پانزدهم اردیبهشت سال آینده تمدید شد.
وی ادامه داد: پلیس مالکان خودروهایی را که مهلت معاینه فنی آنان در اسفند به اتمام رسیده را جریمه نمی‌کند و تا اردیبهشت‌ سال آینده فرصت برای تمدید دارند.
وی بیان کرد: اعتبار گواهینامه‌های که در اسفند ماه نیاز به تمدید دارند نیز تا پانزدهم اردیبهشت تمدید شده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: تمدید اعتبار معاینه فنی خودرو و گواهینامه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا و پرهیز از مراجعاتی که منجر به ازدحام می‌شود، انجام شده است.
بزرگی تاکید کرد: تمام تمهیدات به منظور کاهش تردد در شهر و شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا اندیشیده شده و ضرورت دارد مردم با ماندن در خانه به مقابله با ویروس کرونا کمک کنند.
طبق آخرین آمار اعلامی در روز سه‌شنبه (امروز) ، ۲۲۱ نفر در استان سمنان به کرونا مبتلا شده اند.
طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت که دوشنبه هفته جاری منتشر شد، استان سمنان در شاخص نسبت مبتلایان به کل جمعیت، پس از استان قم در رتبه دوم قرار دارد.
شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.