به گزارش خبرنگار مهر، حسین ابوطالبی در جمع خبرنگاران همزمان با ظهر چهارشنبه به میزبانی راهداری دامغان ضمن بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در مسیرها به خصوص شمال شهرستان مستقر هستند، بیان کرد: همزمان با بارش نزولات جوی از روز گذشته، انجام عملیات راهداری زمستانی در ۱۸۵ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی دامغان انجام شد.

وی با بیان اینکه ۳۰ نیروی راهداری در مسیرهای دامغان مستقر هستند، بیان داشت: این نیروها در قالب پنج اکیپ با ۱۲ دستگاه تجهیزات راهداری شامل گریدر، برف‌روب مکانیزه و لودر به محورهای دامغان- شاهرود، دیباج – تویه، تویه دروار – کیاسر، دامغان – معلمان، دامغان – سمنان، دیباج - تویه، معلمان- جندق، حضور دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان با بیان اینکه راهداران این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته و در مأموریت‌های خود ۷۰ تن شن و نمک را در جاده‌های حوزه استحفاظی پخش کردند، ابراز کرد: عملیات راهداری با هدف خدمت رسانی به مردم صورت می‌گیرد اما باید همکاری مردم را نیز در این زمینه داشته باشیم.

ابوطالبی از مردم خواست قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.