حشمت‌الله عسگری روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: واحدهای تولیدی استان سمنان امکان تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده را دارند حتی اگر جزو پروانه بهداشتی آن‌ها نباشد اما این امکان در خط تولید این واحدها وجود دارد و تامین مواد اولیه را در کمتر از یک روز انجام می‌دهیم.

وی تاکید کرد: پروانه بهداشتی این واحدهای تولیدی در استان سمنان صادر شود تا بتوانند محصولات ضدعفونی کننده تولید کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در استان سمنان با کمبود جدی مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده مواجه نباشیم.

وی تصریح کرد: بخشی از اقلام به سرعت با افزایش تقاضا همزمان با شیوع ویروس کرونا در برخی از استان‌های کشور مواجه شد.

عسگری بیان کرد: به طور طبیعی برخی از اقلام حداقل مصرف را در طول سال داشتند و مجموعه عرضه‌کنندگان میزان خاصی از محصولات را عرضه می‌کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: افزایش تقاضا سبب کمیابی برخی از کالاها مانند مواد ضدعفونی کننده، سرکه و مواد بهداشتی شده است.

وی با اشاره به گفته‌هایی در خصوص سوءاستفاده بازاریان و یا عدم نظارت بر بازار، تصریح کرد: بازاریان استان سمنان منصف بوده و در شرایط مختلف همراهی مطلوبی با افزایش تقاضاها داشته اند.

عسگری خاطرنشان کرد: پاسخگویی مازاد تقاضا و تعدیل بازار زمان بر بوده و برای به حداقل رساندن زمان برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه برخی دولت را متهم به عدم نظارت نکنند، افزود: این مساله طبیعی است که افزایش تقاضا سبب کمیابی کالا می‌شود و  مردم نیز، در خرید کالاهای عمده باید همراهی کنند تا در سایر کالاها چنین مشکلاتی پیش نیاید و به قدر نیاز خریداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.