به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم محسن ایزدخواه ظهر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان سمنان حفظ امنیت جامعه را از مهم‌ترین اولویت نیروهای نظامی و انتظامی دانست و اظهار داشت: کارکنان یگان حفاظتی باید از سیره زندگی و راه و روش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوبرداری کنند.

وی با تأکید بر لزوم تداوم راه و تفکر شهید سلیمانی در جامعه امروزی خاطرنشان کرد: فرمانده سابق یگان حفاظتی زندان‌های استان سمنان در ارتقا سطح آمادگی و تجهیزات یگان‌های حفاظت زندان‌های این منطقه تلاش‌ها و اقدامات مطلوبی انجام داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این مراسم اظهار داشت: انتظار می‌رود با کار جهادی و توجه به خشنودی خداوند متعال در انجام امور محوله همچون سردار شهید قاسم سلیمانی عمل کنیم.

میراحمدی بابیان اینکه خدمت به عموم مردم در راستای حفظ و حراست از آن‌ها و تأمین امنیت جامعه وظیفه اصلی یگان‌های حفاظتی است، تأکید کرد: امنیت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از تلاش‌های سرهنگ سلطانیان تجلیل و سرهنگ مطوایی به‌عنوان فرماندهی یگان حفاظت زندان‌های استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.