در این اطلاعیه که روی تارنمای دانشگاه سمنان قرار گرفته شده، آمده است: به اطلاع کلیه دانشجویان دانشگاه سمنان می‌رساند، با توجه به مصوبه چهارم اسفندماه ۹۸ هیات رییسه دانشگاه در جهت پیشگیری و حفظ سلامتی دانشجویان و کاهش نگرانی خانواده‌های آنان، کلیه فعالیت‌های دانشگاه اعم از آموزشی، خوابگاه‌ها، سرویس‌های ایاب و ذهاب، بوفه ها و رستوران‌های دانشجویی تا پایان هفته جاری(۹ اسفند) تعطیل است. 

در ادامه این اطلاعیه ذکر شده که سایر بخش‌ها و فعالیت‌های اداری دانشگاه سمنان دایر است. 

در خصوص وضعیت فعالیت‌های دانشگاه در هفته آینده نیز در این اطلاعیه‌ اعلام شد که دانشجویان می‌توانند اخبار هفته آینده را از طریق سایت و کانال دانشگاه رصد کنند. 

به منظور برگزاری هر چه بهتر همایش‌های عمومی دانشگاه مانند «دومین دوره روز درهای باز دانشگاه سمنان» ، «آیین ناب» و سایر همایش‌های مصوب برای اسفندماه، اجرای این همایش‌ها به زمان دیگری موکول شد که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود، همچنین تمام فعالیت های ورزشی دانشجویی و کارمندی و بخش عملی دروس تربیت بدنی تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

تاکنون آزمایش هیچ یک از افراد مشکوک به کرونا در سمنان مثبت نبوده است و نتایج موارد مشکوک فعلی نیز به محض مشخص شدن به اطلاع عموم می‌رسد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.