روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان روز یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام کلاس های هفته جاری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان لغو شده و از دانشجویان تقاضا می‌شود از مسافرت و یا ترددهای غیر ضروری در مجامع عمومی پرهیز کنند.

این اطلاعیه تاکید کرده است ادامه فعالیت آموزشی و یا ادامه تعطیلی منوط به بررسی شرایط و تابع تصمیم‌های مراجع ذیصلاح خواهد بود که در اطلاعیه های بعدی به آگاهی خواهد رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: چند مورد مشکوک به کرونا ویروس در استان وجود دارد که آمار قطعی آن بعد از تایید آزمایش به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

نوید دانایی شامگاه شنبه در گفت و گوی زنده تلویزیونی بدون اشاره به تعداد افراد مشکوک مبتلا به این بیماری، اظهار داشت: موارد محدودی از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در استان سمنان وجود دارد و اقدامات لازم برای بررسی دقیق به آزمایشگاه‌های ویژه ارسال شده است.

وی ادامه داد: تاکنون آزمایش هیچ یک از افراد مشکوک به کرونا در سمنان مثبت نبوده است و نتایج موارد مشکوک فعلی نیز به محض مشخص شدن به اطلاع عموم می‌رسد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.